Sommarfeeling

Igår var det varmt och soligt, jag käkade min frulle på balkongen och solade min bleka fejja när jag väntade på bussen. Idag är det lortväder. Igen.
Att det blir sommar i Sverige verkar något hopplöst just nu.

Till trevligare saker så har jag varit utan det ljuva snuset i 5 veckor! Har blivit grymt duktig på att äta frukost och mellanmål(som jag aldrig fick i mig innan) och kommit igång med träningen för att döda överskottsenergi och dåligt humör pga. Abstinens.

Och se vill jag ju inte se ut som Barbapappa i bikini när vi åker till Thailand i höst!

Ska kolla på lite arga snickare och sen försöka dra med mig Jamppa på en runda

Heipps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0