Hangover

Efter igår kan jag konstatera två saker.
1. Jag måste börja tugga maten ordentligt
2. Minttu black är absolut inget för mig
Hur jag kom fram till detta kan ni nog lista ut själva!
Men även om det slutade mindre bra så var det riktigt kul igår. Det blev en sån där en-öl-på-varje-krog runda. Dock var det knökat på Bishops och det var knökat på Rex, så det blev en öl på Pipes, några öl på Allstar och åt helskotta för många på Krogen krogen (heter Lokal numer men krogen krogen var ett så king namn på en krog så jag tycker nästan det är synd och skam att dom bytt namn!)
Träffade på ett snille, lite i stil som Sheldon i The big bang theory, en britt som sprang runt i underställ och en gubbe som inte kunde hålla munnen stängd mer än 2 sekunder.
Fick lift hem med gubben som äger pizzerian på Älvans väg och som blev grymt förolämpad när vi ville betala för oss. Ovannämda minttu black ville upp i samma stund som vi kom innanför dörren. Och man vet att det är riktig kärlek när Jani utan att klaga städade upp efter mig och slängde mig i duschen för att städa till mig själv.
Så ikväll kommer jag med glädje ligga på soffan insnurrad i täcket och bara glo på serier och äta ostbågar medans Jani festar loss med sina kollegor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0