15/1-12

Helgen drog förbi med rasande fart. Gårdagen spenderades med en bakis som en var av denna värld, ändå måste jag säga att det var värt det för det, då det blev en flummig annorlunda utgång i fredags. Roade mig med att kolla hela säsong 2 av SATC och äta godis i princip hela dagen.
På natten hämtade jag upp 4 fylltrattar och körde hem alla och envar och sen sleepmode med en av fylltrattarna som gjort allt och lite till för att knuffa mig ur sängen inatt. Tacken för skjutsen lixåm.
(Tre av fyllona)
Från lingon till blåbär så har jag till 90% säkerhet diagnostiserat mig själv med psoriasis. Mitt vänstra armveck och högra armhåla ser förjävligt ut. Kliar så utav bara fan och som en del vet så är jag något så jävulskt otursdrabbad när det kommer till krämpor av olika slag. Och så ligger det i släkten så det är väl givet att det är jag som drabbas.
Inte för att jag nu önskar det på någon av mina syskon heller. Om jag nu ska låtsas tro på något så har jag nog inte varit en allt för god människa i mitt tidigare liv. Jag hånade väl någon stackars sate med kliande utslag och skrattade en hjulbent individ rätt upp i pallet.
Därav mina egna utslag och trisklande höfter.
Om man ska tro.
Men det gör jag inte.
Det bah händer.
Sons of anarchy nuva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0