Ropa inte hej..

Innan du är på andra sidan bäcken.
Jag har varit läskigt förskonad från allt förjävlig värk ända sen snön kom. Tänkt lite what? Kan jag ha sån tur, för mig själv. Haha fan att jag trodde själv där. Igår kom det med buller och bång!
Kan ha att göra med att jag fick gräva fram bilen än en gång. Kan ha att göra med att vi fick bära prinsessan Melinda i rullstolen för att ta henne över gården och in i färdtjänsten (poängterar att det inte finns något jag inte skulle göra för den lilla fisen, hennes 100watts leende när 3 pers bär henne och snön faller ner i ansiktet på henne slår allt!)
Och det kan ha att göra med att jag körde in i plogkarmen och fastnade.
Och det har definitivt att göra med sorg i hjärtat efter att morfar gick bort.
Men Jani gav mig en massage som bara en finne kan, jag skrek, kved, ville grina och skrattade omvartannat och idag är det mycket bättre. Har tom. träningsvärk och då vet man att det tagit rätt.
Borde städa färdigt här hemma, men idag ger jag mig själv frikort så jag är pigg på jobbet istället. Dra en räd med dammsugare och skurmopp hinner jag imorgon. Så istället tänker jag lägga mig i soffan och läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0