21/2-12

Har gått fram som en vettvilling på speed med dammsugare och skurmopp. Jag har rensat mitt sminkförråd (för första gången på ca. 5 år, otroligt att jag inte gått runt med kroniska ögoninflammationer eller tappat synen med tanke på vilka bakteriehärdar ögonskugga och maskara faktiskt är), har gjort ett tappert försök att rensa avloppet i duschen men det gick inget vidare, så det överlåter jag till mannen i huset. Förutom ett matintags-avbrott med Niina har jag rusat runt i 4 timmar utan att stanna.
Nu ska jag susa runt som en vettvilling runt skidspåret. Sol och vårväder sätter sina spår för jag är full av energi. Och så kan ju två burkar redbull också ha ett finger med i spelet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0