Lite mindre bra

Ja slut-snusandet går fortfarande förträffligt, däremot har jag dragit på mig någon jobbig förkylning med igenkorkad snok, halsont och feber omvartannat. Förstörde mina planer på att träna bort kryp i kroppen istället för att äta när krypet kommer krypandes. I vanliga fall hade jag nog inte brytt mig och pumpat rumpa i alla fall, men har ingen lust att dra på mig trevligheter som dubbelsidig lunginflammation eller sabba hjärtmuskeln lagom till att vi åker till gävle.
Vilket vi gör nästa vecka! Firar valborg där i år och det kommer nog bli sköj, så länge jag hinner bli frisk!
Vappu 2010 festades det rejält i uppsala
Med en massa grabbs
Och en och annan fylltratt..
Förra året var vi på hemmaplan men det är en rätt dimmig historia för min del.. Hehe.
Får se hur det slutar i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0