29/9-11

Idag styr vi kosan mot metropolen Haparanda. Har inte varit där sen bröllopet, tiden går sjukt fort. Snart är det vinter och svinkyla och julafton. Denna jul kommer ju firas i Umeå utan familjen så det känns knas, men någon gång ska väl det också hända.
I år kör vi kryssning när vi fyller år igen, lite favorit i repris som faktiskt bara kan bli bättre än förra året. Mina förutsättningar då var ju inte riktigt dom bästa, samtidigt var det den trippen fick mig att ta det bästa beslutet i mitt liv och kicka ut bad stuff ur mitt liv. Början på något nytt och bättre kan vi sammanfatta det med!
Denna gång är våran hytt INTE under bildäck och förhoppningsvis kommer våra grannar INTE bestå av 15 japaner som klämmer ihop sig för fest i en hytt på 10km2.
Jag kommer INTE att kröka mig till pickalurven på Lonkkos igen, har man inte magsår sen tidigare är det stor risk för det med för många sådana i kistan.
Och denna gång ska vi nog göra vettigare saker än att skratta åt prislappar på Stockmann när vi faktiskt är i tusen sjöars lands huvudstad!
Tips på det någon? Förutom att sprätta pengar på shopping?
Avslutningsvis bjuder jag på denna, den är så jäkla klockren haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0